Ny version i Ladok – testmiljö – 1.67.3
Versionsinformation samt information om aktuella versioner i våra miljöer
nås via sidan https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Versionsinformation
Versionsinformation samt information om aktuella versioner i våra miljöer
nås via sidan https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Versionsinformation
Versionsinformation samt information om aktuella versioner i våra miljöer
nås via sidan https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Versionsinformation
Tjänsten Emrex i Ladok – produktionsmiljö fungerar nu åter normalt.
Versionsinformation samt information om aktuella versioner i våra miljöer
nås via sidan https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Versionsinformation
Förlängt servicefönster i Ladok – utbildningsmiljö. Det innebär att miljön inte är tillgänglig för närvarande.
Vi återkommer senast 11:00 med mer information.
Åtgärder för att avhjälpa problemet i tjänsten Emrex pågår.
Vi återkommer så snart problemet är åtgärdat.
Onsdagen, 2021-05-12, kl 16.00 – ca kl 16.30 kommer ärendehanteringsverktyget Jira vara stängt för underhåll.
Under tiden kan inga nya supportärenden eller beställningsärenden rapporteras in via Ladoksupport och Ladokbeställning i Jira.
Supporten kan nås via supporttelefonen.
Versionsinformation samt information om aktuella versioner i våra miljöer
nås via sidan https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Versionsinformation
Versionsinformation samt information om aktuella versioner i våra miljöer
nås via sidan https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Versionsinformation
Versionsinformation samt information om aktuella versioner i våra miljöer
nås via sidan https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Versionsinformation