Åtgärdad driftstörning i nya Ladok – testmiljö.
Nya Ladok – testmiljö fungerar nu normalt.
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte
Nya Ladok – testmiljö fungerar nu normalt.
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte
Vi har just nu en driftstörning i nya Ladok – testmiljö. Det innebär att miljön inte är tillgänglig för närvarande.
Vi återkommer senast kl 10.00 med besḱed.
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte
Nu är uppgraderingen av nya Ladok – produktionsmiljö färdig och miljön är redo att användas.
För information om leveransen se allmän leveransinformation: https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Leveransinformation
Idag påverkas Jira av underhåll. Det finns en Jira-instans för läsläge som nås via https://jira-next.its.umu.se . Observera att inga ändringar kommer att sparas.
Om du behöver nå supporten under den här perioden går det bra att ringa vårt supportnummer eller rapportera ett ärende via ServicedeskPlus. Använd t ex mallen ’Övrig beställning’.
Senast kl 17.00 kommer Jira fungera normalt igen.
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Torsdag den 24:e maj, från kl 05.30 till kl 09.00 kommer nya Ladok produktionsmiljö påverkas av en uppgradering. Under denna period kommer miljön inte att vara tillgänglig.
Senast kl 09.00 kommer miljön fungera normalt igen.
För information om leveransen se allmän leveransinformation: https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Leveransinformation
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte
Nu är uppgraderingen av nya Ladok – testmiljö färdig och miljön är redo att användas.
För information om leveransen se allmän leveransinformation: https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Leveransinformation
Tisdag 22/5 kl 05.30 till kl 11.00 kommer nya Ladok testmiljö påverkas av en uppgradering. Under denna period kommer miljön inte att vara tillgänglig.
Senast kl 11.00 kommer miljön fungera normalt igen.
För information om leveransen se allmän leveransinformation: https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Leveransinformation
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte
Onsdag 2018-05-23 kl 07.00 till kl 17.00, kommer ärendehanteringsverktyget Jira påverkas av underhåll.
Under tiden underhållet pågår kommer Jira enbart vara tillgängligt i läsläge. Om du behöver nå supporten under den här perioden går det bra att ringa vårt supportnummer eller rapportera ett ärende via ServicedeskPlus. Använd t ex mallen ’Övrig beställning’.
Senast kl 17.00 kommer Jira fungera normalt igen.
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte
Nu är uppgraderingen av nya MIT-Integration färdig och miljön är redo att användas.
För information om leveransen se allmän leveransinformation: https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Leveransinformation
Fredag 18/5 kl 05.30 till kl 11.00 kommer MIT-Integration påverkas av en uppgradering. Under denna period kommer miljön inte att vara tillgänglig. Senast kl 11.00 kommer miljön fungera normalt igen.
För information om leveransen se allmän leveransinformation: https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Leveransinformation
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte