IK-körningen i MIT-IK omstartad
Helgens IK-körning gick fel och vi har startat om.
Under tiden som IK-körningen pågår är miljön inte tillgänglig.
Nytt meddelande kommer när körningen avslutats.
Har ni frågor?
Kontakta Ladoksupport
Helgens IK-körning gick fel och vi har startat om.
Under tiden som IK-körningen pågår är miljön inte tillgänglig.
Nytt meddelande kommer när körningen avslutats.
Har ni frågor?
Kontakta Ladoksupport
Felsökning pågår. Det innebär att miljön inte är tillgänglig för närvarande.
Vi återkommer senast kl 16.00 med mer information.
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte
Nu är uppgraderingen av nya Ladok – MIT-Demo färdig och miljön är redo att användas.
För information om leveransen se allmän leveransinformation: https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Versionsinformation
Förtydligande:
Nedanstående meddelande, som gick ut för en dryg timme sedan, avser alltså bara uppföljningsdatabasen i produktionsmiljön. Vi vill poängtera att det data som finns i själva Ladok är aktuellt, det är bara uppföljningsdatabasen som har en gammal kopia. Just idag går det alltså inte att få ut exakt dagsaktuella rapporter ur Uppföljning, vilket kan vara bra att vara medveten om. Detta beräknas vara åtgärdat till i morgon.
————————————————————————————————-
Nya Ladok – produktionsmiljö uppföljning fungerar nu normalt. Observera att pga tekniska problem är data i miljön från den 22/6.
Har du frågor? Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte
Dagens uppgradering till version 1.7 tar längre tid än beräknat. Under tiden som MIT-Demo-uppgraderingen pågår är miljön inte tillgänglig.
Vi återkommer senast kl 13.00 med mer information.
Har ni frågor?
Kontakta Ladoksupport
Felsökning pågår. Det innebär att miljön inte är tillgänglig för närvarande.
Vi återkommer senast kl 14.00 med mer information.
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte
Tisdag, 26/6 från kl 05.30 till kl 11.00 kommer utbildningsmiljö påverkas av en uppgradering. Under denna period kommer miljön inte att vara tillgänglig.
Senast kl 11.00 kommer miljön fungera normalt igen.
För information om leveransen se allmän leveransinformation: https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Versionsinformation
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte
Nya Ladok – produktionsmiljö uppföljning fungerar nu normalt. Observera att pga tekniska problem är data i miljön från den 22/6.
Har du frågor? Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte
Vi har just nu en driftstörning i MIT-IK. Det innebär att miljön inte är tillgänglig för närvarande.
Vi återkommer senast kl 11.00 med mer information.
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte
Vi har just nu en driftstörning i nya Ladok – produktionsmiljö uppfoljning
Vi återkommer senast tid 10.00 med mer information.
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Om du är student, lärare eller administratör och vill veta mer, kontakta din lokala support på ditt lärosäte