Åtgärdad driftstörning i MIT-IK
IK-körningen i MIT-IK har nu startats på nytt och beräknas bli klar ca kl 19-20.
Har ni frågor?
Kontakta Ladoksupport
IK-körningen i MIT-IK har nu startats på nytt och beräknas bli klar ca kl 19-20.
Har ni frågor?
Kontakta Ladoksupport
Felsökning av helgens IK-körning pågår.
Vi återkommer senast kl 11 med mer information.
Har ni frågor?
Kontakta Ladoksupport
Uppgraderingen av MIT-IK imorgon fredag är inställd pga fel i IKn för version 90. IK-körningen kommer att startas som vanligt kl. 18.00, med version 89.
Har du frågor?
Kontakta Ladoksupport
Nu är uppgraderingen av nya Ladok – produktionsmiljö färdig och miljön är redo att användas.
För information om leveransen se allmän leveransinformation: https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Leveransinformation
Uppgraderingen av nya Ladok – produktionsmiljö pågår fortfarande och beräknas vara klar senast 12.00.
Har ni frågor?
Kontakta Ladoksupport
Torsdag 12 /10 från kl 8.00 till kl 11.00 kommer nya Ladok – produktionsmiljö påverkas av en uppgradering. Under denna period kommer miljön inte att vara tillgänglig.
Efter kl 11 kommer miljön fungera normalt igen.
Har ni frågor?
Kontakta Ladoksupport
Nu är uppgraderingen av nya Ladok – testmiljö färdig och miljön är redo att användas.
För information om leveransen se allmän leveransinformation: https://confluence.its.umu.se/confluence/display/RNNL/Leveransinformation
Uppgraderingen av Nya Ladok – testmiljö pågår fortfarande och beräknas vara klar först kl 13.
Har ni frågor?
Kontakta Ladoksupport
Detta meddelande riktar sig till användare av LadokPing:
LadokPing fungerar nu normalt.
Har ni frågor?
Kontakta Ladoksupport
Detta meddelande riktar sig till användare av LadokPing:
Vi har fortsatt hög last i kopplingen mellan nya Ladok och LadokPing.
När man gör en LadokPing-förfrågan för en student som finns i nya Ladok kan en time-out inträffa.
Felsökning pågår. Vi återkommer senast i morgon onsdag (11/10) med mer information.
Har ni frågor?
Kontakta Ladoksupport